Ads 468x60px

.

මම බැඳීම් ඇතිකරගන්න කැමති නැහැ - රන්ජන්

බිරිඳක් දරුවෙක් තියාගෙන බැඳීම් එපා...

මම පෘතුවියට ආ සංචාරකයෙක්...
 
විවාහ වීමේ අදහස අතහැරියා...

ජනප්‍රිය නළුවෙකු මෙන්ම පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීවරයෙකු වන රන්ජන් රාමනායක තම ජිවිතයේ බැඳීම් නැතිකර ගැනීමට කැමති බව පසුගියදා පුවත්පතකට ප්‍රකාශකොට තිබුනා. එහිදී අදහස් පලකල රන්ජන් පවසා සිටියේ මෙවැන්නක්.

"මම බැඳීම් ඇතිකරගන්න කැමති නැහැ. මම හිතන්නේ මම පෘතුවියට ආ සංචාරකයෙකු කියලයි. මුදල් ගොඩ ගැසීම්, මටම කියල ගෙවල් ගැනීම්, වාහන ගැනීම්, බිරිඳක් දරුවෙක් තියාගෙන බැඳීම් ඇතිකරගන්න මම කැමති නැහැ.

කොටින්ම කිව්වොත් මේ ජීවිතය මට අයිති නැහැ කියලයි මට හිතෙන්නේ. මගේ අම්ම එක්ක මට ලොකු බැඳීමක් තිබ්බා. එයා ජිවිතයෙන් සමුගත්තට පස්සේ මම තවත් මේ දේවල් අනිත්‍යය බව තේරුම් ගත්ත. මගේ ලගින් ඉන්න යහළුවන් මේ සියල්ල දන්නවා".

පෘථිවියට පැමිණි සංචාරකයා නොහොත් රන්ජන් රාමනායක සැබෑ ජීවිතයේදී ඇතිකරගත් සම්බන්ධතා කිහිපයක් අතර එක් සම්බන්ධයක් පිලිබඳ උසාවියේ නඩුවක් විභාග වන හෙයින් අප
ඒ ගැන නිහඬ පිළිවෙතක් අනුගමනය කරමු
.












 
Related Posts with Thumbnails