Ads 468x60px

.

මහින්ද මාමාගේ පච්චය චානකගේ පිටේ...

ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ ඉතාලි ආපු ගමනේදි මගේ පිට දැක්කා...

මේ රූපය මගේ ශරිරය පොලොවට දිරාපත් වෙනකම්ම මගේ ලග තියේවි...

ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහාතාගේ මුහුණ පච්චයක් මගින් පිටේ කොටා ගනිමින් ජනපති රාජපක‍ෂ තම රජු යැයි හදුන්වන ලාංකිකයෙක් ඉතාලියේ ත්‍රේවීසෝ නගරයේ සිටිනවා. 

වත්තල කෙරවල පිටියේ සිට මෙයට වසර 23කට පෙර ඉතාලි පැමිණි චානක වීජේසේකර (46) කියනුයේ ජනපති මහින්ද රාජපක‍ෂ මහාතාගේ නායකත්වයෙන් වසර 30ක යුද්ධය ජයගත් සැනින් තමා ලංකාවට ගොස් ජනපති මුහුණ රුපියල් 25000ක් ගෙවා තම පිටේ කොටා ගත් බවයි.

 
ලස්සන කටවුට් ඵකක් මගේ වියදමින් ගහලා මගේ ලෝකයේ ඵකම වීරයාට කෘතගූණ සලකන්න මට තිබුණා. නමුත් ඵ් කටවුටට් ඵක කවදා හරි කැඩී යනවා. මේ රූපය මගේ ශරිරය පොලොවට දිරාපත් වෙනකම්ම මගේ ලග තියේවි.   

ඵ් වගේම ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ ඉතාලි ආපු ගමනේදි මගේ පිට දැක්කා‘ චානක ඵසේ කියයි. පසුගියදා ඉතාලියට පැමිණි අමාත්‍ය මර්වින් සිල්වා හා ඔහුගේ බිරිදත් පුත් මාලකත් ආරාක්ෂා කිරිමට රෝමයේ වැනිසිය පාදෝවා නගරවලදි තමන් ඇතූලු පිරිසක් ක්‍රියා කළ බවත් අමාත්‍ය මර්වින් යනු ජනපති මහින්ද රාජපක‍ෂ රජය ආරාක්ෂා කරන ප්‍රධාන චරිතය බව චානක කියයි.







 
Related Posts with Thumbnails