Ads 468x60px

.

තවත් අරුම පුදුම ගිනස් වර්තාවක්, මවක් කිරි ලිටර් 325ක් දොවා මව් කිරි බැංකුවට දීලා..

මගේ දරුවා වෙනුවෙන් මට ඵරෙන කිරි ප‍්‍රමාණය හිතාගන්නත් බැහැ...

මව්කිරි ගැලොම් 86  හෙවත් ලිටර් 325ක්...

ඇමරිකාවේ ග්‍රෑන්ස්බරියේ ඇලීසියා රිචමින් (28) ඵක් දරු මවකි.ඇය පසුගියදා ලෝකයේ තවත් අරුම පුදුම ගිනස් වර්තාවකට උරුමකම් කීවාය. 

ඇලිචියා මාස නවයක් දී ඇගේ කූඩා බිළිදා වෙනුවෙන් ඇයට ඵරුණු මව්කිරි අතිරික්තියෙන් මව්කිරි ගැලොම් 86  හෙවත් ලිටර් 325ක් දොවා උතුරු ටෙක්සාන් හි මව් කිරි බැංකුවට  දීමෙන් මෙම  වාර්ථාව පිහිටැවූවාය.  


මගේ දරුවා වෙනුවෙන් මට ඵරෙන කිරි ප‍්‍රමාණය හිතාගන්නත් බැහැ. මම වැඩට ගිය අවස්ථාවෙ දි නිවාඩුවේ දි මොටර් රථයේ දි කිරි දෙව්වා මේක දේවහාස්කමක් කියලයි මට හිතෙන්නේ ඇලිචියා කීවාය.ඇගේ කිරි තවත් බිළිදුනට පරිත්‍යාග කිරීමට හැකි වීම ගැන ඇය සතුට පළ කරන්නීය.






 
Related Posts with Thumbnails